fbpx

Frequently Asked Questions

Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen van onze klanten en fans. Ontbreekt er nog een belangrijke vraag? Laat het ons weten via info@littleace.nl!

Binnen 48 uur bezorgd

De items uit de webshop van Little Ace staan in de regel binnen 48 uur bij jou op de stoep.

Afhankelijk van de voorraad, de omvang van je bestelling en je woonplaats streven wij ernaar om jouw fashionable items binnen 48 bij je af te leveren.

Heb je vragen over de levering of leveringsvoorwaarden? Bekijk dan de Algemene Voorwaarden of neem contact op met de klantenservice van Little Ace.

24/7 Klantenservice

Klantenservice & fanmail:
info@littleace.nl
WhatsApp (NL & BE):
+31 6 24630107
KVK: 72629576
BTW: NL173935527B01
 
 

Little Ace LifStyle

Op de website van Little Ace kom je geregeld leuke, trendy tips tegen om je voor te bereiden op de eerste levensjaren van jouw kleine dreumes.

Primair helpen we je met styling tips maar zo nu en dan passeren ook praktische, alledaagse tips & trics de revue.

Bekijk de blog van Little Ace voor leuke, soms spraakmakende, artikelen.

Little Ace Squad

We hebben een hart voor de zaak!

Wil je meer weten over het verhaal achter Little Ace, de mensen en onze normen en waarden? Bekijk dan ons verhaal op LittleAce.nl.

FAQ

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

Bij Little Ace kun je over verschillende manieren betalen:

  • iDeal
  • PayPal
  • Bankoverschrijving
  • Afterpay
  • Factuur (betaling achteraf)

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 48 uur af te leveren. Dit is mede afhankelijk van de voorraad, de omvang van de bestelling en het afleveradres. 

Voor vragen over de levering kun je terecht bij de klantenservice van Little Ace.

Kan mijn bestelling ook binnen 24 uur bezorgd worden?

Bij Little Ace zijn we gewend om met ‘spoedjes’ om te gaan.

Je bent een verjaardag per ongeluk vergeten of een andere webshop heeft jouw favoriete item niet op voorraad.

Wij hebben jouw bestelling veelal dezelfde dag nog klaar. Neem van tevoren contact met ons op om de mogelijkheden voor een ‘spoedje’ te bespreken.

Als Gouda toevallig op de route ligt, ben je altijd welkom om je bestelling bij ons op te halen in Waddinxveen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Er zijn natuurlijk verschillende wegen die naar Rome leiden.

Je kunt een Little Ace account aanmaken of de bestelling zonder account plaatsen.

Indien je specifieke wensen voor je levering hebt, kun je dit het beste vooraf bij de klantenservice van Little Ace aangeven.

Wij denken graag met je mee!

FAQ

Kan ik mijn order nog annuleren?

Je kunt binnen 14 dagen de order annuleren. Met uitzondering van gepersonaliseerde kleding.

De annuleringstermijn verstrijkt 14 dagen nadat jouw product door de vervoerder is afgeleverd.

Om je order te annuleren, dien je Little Ace, via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk per post of per e-mail) op de hoogte te stellen van je besluit.

Voor meer informatie en instructies kun je de Algemene Voorwaarden bekijken.

Welke garantie heb ik?

Je ontvangt op iedere bestelling standaard 14 dagen retourgarantie. Gepersonaliseerde items uitgesloten.

Vanzelfsprekend heb je als consument het recht op een puntgaaf product.

Heb je klachten over het product of de levering? Dan kun je terecht bij de klantenservice van Little Ace via info@littleace.nl of WhatsApp: +31 6 24630107.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij stellen je per e-mail op de hoogte zodra de bestelling onderweg is.

Indien je voor een postvervoerder kiest, en vanaf een bepaalde waarde, kun je middels een Track & Trace code van de vervoerder jouw bestelling volgen.

Waar kan ik terecht voor andere vragen of suggesties?

Voor prangende vragen of fanmail kun je terecht bij het vertrouwde e-mailadres: info@littleace.nl.

Je kunt binnen Nederland en België ook bij Little Ace terecht via WhatsApp:+31 6 24630107.

Altijd welkom bij Little Ace!