Frequently Asked Questions

Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen van onze klanten en fans. Ontbreekt er nog een belangrijke vraag? Laat het ons weten via info@littleace.nl!

FAQ

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

Bij Little Ace kun je over verschillende manieren betalen:

  • iDeal
    Bancontact
    Bankoverschrijving
    Klarna betaal later
    Factuur (betaling achteraf)

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 48 uur af te leveren. Dit is mede afhankelijk van de voorraad, de omvang van de bestelling en het afleveradres. 

Voor vragen over de levering kun je terecht bij de klantenservice van Little Ace.

Kan mijn bestelling ook binnen 24 uur bezorgd worden?

Bij Little Ace zijn we gewend om met 'spoedjes' om te gaan.

Je bent een verjaardag per ongeluk vergeten of een andere webshop heeft jouw favoriete item niet op voorraad.

Wij hebben jouw bestelling veelal dezelfde dag nog klaar. Neem van tevoren contact met ons op om de mogelijkheden voor een 'spoedje' te bespreken.

Als Huizen toevallig op de route ligt, ben je altijd welkom om je bestelling bij ons op te halen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Er zijn natuurlijk verschillende wegen die naar Rome leiden.

Je kunt een Little Ace account aanmaken of de bestelling zonder account plaatsen.

Indien je specifieke wensen voor je levering hebt, kun je dit het beste vooraf bij de klantenservice van Little Ace aangeven.

Wij denken graag met je mee!

FAQ

Kan ik mijn order nog annuleren?

Je kunt binnen 14 dagen de order annuleren. Met uitzondering van gepersonaliseerde kleding.

De annuleringstermijn verstrijkt 14 dagen nadat jouw product door de vervoerder is afgeleverd.

Om je order te annuleren, dien je Little Ace, via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk per post of per e-mail) op de hoogte te stellen van je besluit.

Voor meer informatie en instructies kun je de Algemene Voorwaarden bekijken.

Welke garantie heb ik?

Je ontvangt op iedere bestelling standaard 14 dagen retourgarantie. Gepersonaliseerde items uitgesloten.

Vanzelfsprekend heb je als consument het recht op een puntgaaf product.

Heb je klachten over het product of de levering? Dan kun je terecht bij de klantenservice van Little Ace via info@littleace.nl of WhatsApp: +31 6 23877201.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Alle pakketjes worden voorzien van een track & trace code. U ontvangt deze in uw mailbox zodra het pakketje is aangemeld bij de verzender. 

Waar kan ik terecht voor andere vragen of suggesties?

Voor prangende vragen of fanmail kun je terecht bij het vertrouwde e-mailadres: info@littleace.nl.

Je kunt binnen Nederland en België ook bij Little Ace terecht via WhatsApp:+31 6 23877201.

Altijd welkom bij Little Ace!

Binnen 48 uur bezorgd

De items uit de webshop van Little Ace staan in de regel binnen 48 uur bij jou op de stoep.

Afhankelijk van de voorraad, de omvang van je bestelling en je woonplaats streven wij ernaar om jouw fashionable items binnen 48 bij je af te leveren.

Heb je vragen over de levering of leveringsvoorwaarden? Bekijk dan de Algemene Voorwaarden of neem contact op met de klantenservice van Little Ace.

24/7 Klantenservice

Klantenservice & fanmail:
info@littleace.nl
WhatsApp (NL & BE):
+31 6 23877201
KVK: 85553239
BTW: NL004114603B45