Heb je een klacht?
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@littleace.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@littleace.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem contact op:
Adres:
Gooisekust 49
1274 JC Huizen
Email:
info@littleace.nl
KVK:
85553239
BTW nummer:
NL004114603B45
Laat een bericht achter.
Uw email adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *